Οικολογική στροφή σε όλες τις συσκευασίες! Αυτό υποδεικνύουν οι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε παγκόσμια κλίμακα. Το ίδιο ισχύει και σε υπεύθυνους από βιομηχανίες τροφίμων και ποτών που φαίνεται ότι προτιμούν τις οικολογικές συσκευασίες με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε καταναλωτές και στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών από ολόκληρο τον κόσμο, σημαντικά ευρήματα έρχονται στο φως για την ανακύκλωση και τη συνολική διάθεση που κατέχει στις προτεραιότητες του κόσμου.
Αυξημένη ζήτηση για οικολογικές συσκευασίες και συσκευασίες από ανανεώσιμα υλικά
Πρόσφατη έρευνα ανέδειξε ότι τη χρήση ανανεώσιμων και βιολογικής προέλευσης υλικών βρίσκεται σε σημαντική τάση. Οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο να υποστηρίζουν αυτή την τάση. Όπως αναφέρουν προμηθευτές αλλά και στελέχη βιομηχανίας, αυτή ακριβώς η τάση είναι που πρόκειται να διαμορφώσει τον κλάδο της συσκευασίας ποτών στο προσεχές μέλλον.
Παράλληλα, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιλέγουν χάρτινες τσάντες σε σχέση με τις υπόλοιπες, επειδή τις θεωρούν περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον. Σε ποσοστό που ξεπερνά το 50% πιστεύουν ότι η χρήση πλαστικού βιολογικής προέλευσης ενισχύει το περιβαλλοντικό προφίλ που έχουν οι χάρτινες τσάντες.
Αυξανόμενη ζήτηση και στις οικολογικές συσκευασίες με περιβαλλοντικά λογότυπα
Τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας επιβεβαιώνουν την αυξανόμενη ζήτηση από τη πλευρά των καταναλωτών για εμπορικές ετικέτες με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιβαλλοντικό προφίλ μιας συσκευασίας. Για την ακρίβεια, το 37% των καταναλωτών φαίνεται να επιλέγει προϊόντα με συσκευασίες που διαθέτουν περιβαλλοντικά λογότυπα!
Ανακύκλωση σε θέση οδηγού!
Ο διαχωρισμός των υλικών συσκευασίας με σκοπό την ανακύκλωσή τους εξακολουθεί να αποτελεί την κορυφαία περιβαλλοντική δραστηριότητα των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο! Πραγματικά έχουμε να κάνουμε με μια Οικολογική στροφή σε όλες τις συσκευασίες!
Με αφορμή την 5ης Παγκόσμια Περιβαλλοντική Έρευνα της Tetra Pak®, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Dennis Jönsson, σχολίασε: «Τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας ενισχύουν την πρόθεσή μας να αναδείξουμε το περιβάλλον σε στρατηγική μας προτεραιότητα. Διατηρούμε τη δέσμευσή μας για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός από τη λειτουργία μας σε ολόκληρο το εύρος της αλυσίδας αξίας, για την ανάπτυξη βιώσιμων προϊόντων και την αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης (των χάρτινων συσκευασιών μας). Έχουμε μάλιστα σημειώσει σημαντική πρόοδο σε σχέση με τους στόχους που έχουμε θέσει για κάθε έναν από τους παραπάνω καίριους τομείς».